jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Happy Halloween!

Av Jenny och Jon Sjöberg - 31 oktober 2011 21:15

Den här veckan har barnen höstlov här och det var nog mycket därför som barnen firade Halloween på "rätt" dag. Ikväll har vi haft godisutdelning till en hemskt massa barn som alla var läskigt utklädda med stor fantasi. En stor trend verkade vara att vara ansiktslös... Vi hade också självaste Dracula på besök samt en söt röd liten djävul - de två såg förresten väldigt bekanta ut... Hmm. Men i hallen hade vi också häxor, vålnader och spöken.

 

Ett mörkt ansiktslöst väsen och självaste vampyren greve Dracula var på besök! 

Dessutom ett par halloweenhäxor, en röd liten djävul som faktiskt såg riktigt snäll ut och ett spöke!

Några i det här spökgänget såg misstänkt lika ut påskkärringarna vi hade här tidigare i år...

Bland kvällens alla utstyrslar var tjejen längst bak på bilden helt klart läskigast.

Det blir nog mardrömmar om den kostymen i natt. Rysningar...

 
 
Kristina

Kristina

1 november 2011 09:12

Dracula var här också och han hade hittat en "röd liten djävul"som han hade sällskap med.
Goa kramar till er!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Jenny och Jon Sjöberg

1 november 2011 09:28

Vilket udda par!
Just de där två såg väldigt bekanta ut men jag kan inte riktigt sätta fingret på var jag sett dem förut... /Jenny

 
Lotta

Lotta

1 november 2011 09:29

Här har det varit dåligt med utklädda barn...eller, monster o häxor o sånt menar jag ;)

Ang din kommentar: Självklart! Jag la upp i morse på blienvinnare, men du kanske vet något annat ställe oxå? Kanske bättre någon utomstående lägger upp iofs ;)

Känns som att ingen vill lägga lite tid på att rösta. Trist...Lilla Pyret känns som en värdig vinnare tycker jag o bilden i NA, ja, den säger det sig självt att jag vill se som vinnare, haha =)

Hoppas ni får en fin allhelgonadag. Själv fick jag ett tråkigt, men väntat, dödsbud i morse. Så mina tankar far lite åt annat håll än vanligt idag =/

kram!

http://www.esmeralda71.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

1 november 2011 09:34

Ja, hit kom det ett tiotal ungar och vi slapp äta upp godiset själva... :(

Jo, jag såg att du fiskar i forumet också men jag har ett ställe till. ;) Lägger upp bidraget direkt så får vi se hur det går.

Att det ska vara så segt att få igång folk när det inte gäller något som de själva kanske inte tjänar på... Hoppas att det kommer fler röster!

Jag läste inlägget hos dig om att något sorgligt hade inträffat... Många kramar till dig! /Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 7 maj 07:00


Löshåret som köptes in i fjol till flättillverkning har börjat komma till användning igen då Isa och Lin ville ha bubble braids med löshår i olika färger. Första gången jag testade göra, och blev väl så där, men helt okej ändå. /Jenny   ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 6 maj 06:00

Nu har vi tagit årets familjebilder och även de enskilda bilderna och så här blev resultatet!     ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 6 maj 05:45


Efter förra veckan som gick emot det mesta när det kommer till min diet; äta mindre och röra mig mer, så blev det trots allt minus vid morgonens invägning, om än med bara 0,3 kg. Men ett minus är ett minus och totalt har jag nu gått ner 25,2 kg! /...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Söndag 5 maj 20:15


När jag imorgon ställer mig på vågen och tar emot ett plus...     För kost och rutiner denna vecka har inte varit hjälpsamma. Sia som fyllde år, kalasfika för en kompis i fredags och så helg på det. Förra måndagen missade jag målet -25 kg me...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards