jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 8 maj 2023

Av Jenny och Jon Sjöberg - 8 maj 2023 15:30


Här är ett försök till matchning av kläder inför skolavslutningen. Dessa plagg kostade förresten under 1200 kr tillsammans! Det blir vita omlottklänningar till Isa, Lin och Sia och Ian och Loe får shorts och skjortor med palmblad. Jon ska ha blå skjorta och shorts i samma beiga färg som killarnas skjortor. Klänningen jag köpte till mig såg ut som ett lakan man bara virat runt kroppen när man hastigt fått lämna sängen... Så den har jag modifierat. Jag tog av den en bra bit så den är betydligt kortare samt att jag gjorde ett försök att rita på palmblad nedtill för att knyta ihop kläderna. Det blev tyvärr inte riktigt samma nyans men det får duga. Det kanske kan bli kläderna inför vårens familjebild också...? /Jenny


Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2023 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards