jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 3 maj 2012

Finn ett fel...

Av Jenny och Jon Sjöberg - 3 maj 2012 21:45

Så här såg det ut i duschen efter att jag duschat nu ikväll:


Så här står det i vår bok Gravid:

Jag fäller ju mer än Nalle for crying out loud! /Jenny

 
 
Jinni

Jinni

3 maj 2012 23:53

Det kanske är håret som du tappar innan du inte tappar något mer... :P
Det är svårt det där. Det står ju så mycket om hur det ska vara eller så men alla är ju olika.
Kram och tack så mycket till er båda för att ni gillade min bild. Nu håller jag tummarna för att jag vinner min outfit!
Kram

http://www.whatiwant.se

Jenny och Jon Sjöberg

4 maj 2012 03:54

Än finns det ju en del hår kvar att tappa... Och allt kan ju inte stämma på alla.
Vi håller också tummarna för att det går bra för dig i tävlingen. Hoppas, hoppas!
Kramar från mig som är vaken mitt i natten efter toabesök på grund av babygympa! /Jenny

 
Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias

4 maj 2012 01:32

sv: Jag ska dit nästa vecka och få akupunktur både onsdag och fredag, då har jag fått akupunktur 4 ggr så efter det skulle vi göra en utvärdering lät det som. Än har jag inte märkt någon stor skillnad, jag blir väldigt trött och jag får ont i handlederna efteråt, fick det sist men trodde det var jag som lyckats göra något, men jag fick det den här gången också. Men jag hoppas ändå att det ska hjälpa, det är jobbigt att behöva ha ont i huvudet hela tiden.

http://caroliinea.bloggplatsen.se

Jenny och Jon Sjöberg

4 maj 2012 04:02

Förstår att huvudvärk så ofta frestar på något otroligt. Tycker att det räcker med bara lite värk för att en massa energi ska tappas.
Hoppas att det ordnar sig för dig och är inte det här lösningen så får de komma på något annat. Kramar! /Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Torsdag 28 mars 08:00


Vi var inte snabbast på´t men hade tur ändå för det fanns ägg kvar... Barnen letade kring Högåskyrkan och ganska snabbt hade barnen hittat varsitt fint Bamse-påskägg.    ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 27 mars 17:30

  Med posten kom en hälsning från Påskharen som meddelade att han tänkte ha vägarna förbi senare. Och så blev det! På eftermiddagen fick barnen syn på honom, men då hade han redan hunnit gömma påskäggen i trädgården. Så efter lite meet & greet f...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 17:15

Igår var det Pippi Långstrump-tema på bibblan och särskilt på sagostunden som hölls på ett annat ställe än i det vanliga runda rummet då uppslutningen var så stor. Lin och Sia, som var pippiklädda, gick bland annat tipspromenad innan de satte sig ner...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 12:45


... blev mycket lyckad och det var länge sedan som alla satt kvar så länge och åt middag. Det fanns allt möjligt att välja på i ost- och kexväg, men också lite godis, salta pinnar, sushi, stekt chilihalloumi med mera.   ...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards