jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

Tävling hos oss: Vinn en plansch från ANNAFORM

Av Jenny och Jon Sjöberg - 9 november 2011 18:15

Vi har fått äran att tillsammans med ANNAFORM tävla ut en plansch till en av våra läsare.

Hos ANNAFORM finns många fina planscher och du får välja helt fritt vilken du helst vill vinna!

Hitta den perfekta gåvan till dopet, eller som julklapp - eller varför inte som en present till dig själv.

1 lott: Besök ANNAFORM och kika runt bland alla planscherna.

Skriv sedan en kommentar till det här inlägget där du berättar vilken plansch som blev din favorit.

 

2 lotter: Gilla ANNAFORM på Facebook och även vår blogg (gilla i menyn här till vänster).


3 lotter: Lägg till oss på Bloglovin' eller Blogkeen.


Glöm inte att lämna din mejladress om du inte har någon blogg som vi kan kontakta dig via.

Tävlingen avslutas måndagen den 28 november klockan 16.00

 

Tävlingen är avslutad. Grattis Clotte!

 
 
emelie

emelie

9 november 2011 20:01

Jag gillar balans den tycker ja va finast men tycker alla va jätte fina.=) men gillar den mest.

http://mumlan-med-u.blogspot.com

 
Ingen bild

Pappan Anders

9 november 2011 21:02

1 Lott Jag e me :-) Favoriten e Big star.Min son, Lukas e min stjärna.Vi håller tummarna,stora som små och hoppas planschen får pryda sonens vrå.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

 
Spacegirl

Spacegirl

9 november 2011 23:01

Jag är gärna med, jag tar EN lott.
Min favorit är Mitt kök


Spacegirl_@spray.se

http://spacegirl.blogg.se

 
Ingen bild

Johanna G

10 november 2011 10:09

Jag älskar planchen som kallas Wilmer i grönt!

Håller tummarna nu!
/Johanna g
johanna@backbone.se

 
Nina

Nina

10 november 2011 13:30

1. Min favorit är "Hjärtar oss"
2. Gillar på fb, Nina Hammarström
3. Följer redan på BL
Bloggat: http://happymy.blogg.se/2011/november/plansch.html
Håller tummen ;-)

http://happymy.blogg.se

 
victoria b

victoria b

10 november 2011 17:30

1. Min favorit är namnplanchen Viktor! Väldigt söt som ett barn skulle uppskatta att ha upphängd i sitt rum :)
2. gillar på fb - victoria bang
3. följer på bloglovin - nr 27
4. gillar på blogkeen - nr 2.

håller tummarna! :D

victoriabang83@hotmail.com

http://vickelido.blogg.se

 
Ingen bild

Carina Gerdin

10 november 2011 18:00

Jag är med och tar 2 lotter, kommentar och fb. Planschen ;Du och Jag skulle jag välja om jag vinner.
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

 
Ingen bild

anette carlsson

10 november 2011 18:36

1. Min favorit plansch är Johan love you hjärta malin.
2. Har satt mig som följare hos er följare: 28 placering 33803.

 
Ingen bild

Ida

10 november 2011 20:47

Hejsan!

Jag är med och tävlar med tre lotter!

1, Min favorit är "Pippi". Den vill jag vinna till dottern.
2, Gillat på fb - Ida Banck
3, Följer din blogg via bloglovin

Tack för mig!
MVH
idapida@banck.se

 
Kerstin Jonsson

Kerstin Jonsson

10 november 2011 23:10

Klart jag vill vara med!
Jag tar EN lott.
Min favorit är "Hjärtar oss"

Hej så länge :)

http://dragabol.gblogg.se

 
Ingen bild

Emma-Lena

11 november 2011 00:26

Den vackraste, det är min favorit.
Har lagt till er på bloglovin,jag blev nr 30.

pemms66@yahoo.com

 
HELENA MILTON

HELENA MILTON

11 november 2011 16:27

Jag fastnade för Kärlek och för Balans men måste jag välja får det bli Balans. Jag älskar godsaker och sötsaker av alla de slag och just dammsugare hör till en av mina favoriter.Syltkakorna brukar jag baka själv :-) En lott här alltså, tack!

http://frndrad-frvandlad-frdlad.blogspot.com

 
Ingen bild

Jasmine

11 november 2011 21:54

Jag är med. "Mitt kök" är min favorit.
En lott.
kramar
/Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

 
Ingen bild

Caroline

11 november 2011 23:32

1. Jag skulle vilja vinna planschen "Hemma är"
Ha det fint!

 
Ingen bild

Anneli

12 november 2011 12:07

1. Ja gillar planchen "Hemma är" Min hem är min borg, jag är en hemmaälskare så den planchen hade passat perfekt i mitt hem. Gillar på FB så två lotter och en massa tur önskas.
Kram Anneli

 
ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

12 november 2011 21:39

tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/november/annaform-2811.html

http://molnboanna.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

12 november 2011 21:40

Det tackar vi så mycket för! :)

 
evamar

evamar

12 november 2011 21:41

Jag gillar MITT KÖK. Som gjord för mig. :)

http://evamar.blogg.se

 
Ingen bild

Monika O-sson

12 november 2011 21:56

Jag är med. Favoriten är Balans. En kaka i varje hand.
Hälsning Monika

Mail: empty_heart@live.se

 
Kristina

Kristina

13 november 2011 16:03

2 lotter för jag gillar båda på fb och jag vill vinna planschen Änglarnas tofflor.

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

kerran62@hotmail.com

13 november 2011 19:31

Tycker planchen Mitt kök var ball.

2 lotter, jag gillar på fejjan!

 
liselotte

liselotte

13 november 2011 21:02

Är gärna med och tävlar, min favorit är Lasse W
liselotte.202andersson@telia.com

http://liselottess.blogspot.com

 
Ingen bild

Malin

14 november 2011 05:58

Jag tar 1 lott: tycker om mitt kök
malinmal@hotmail.com

 
Nilma

Nilma

15 november 2011 17:51

1 lott: Min favorit blev namnplanschen "Felicia", superfin!

2 lotter: Jag gillar redan er på FB och nu även Annaform under namnet Malin Holm.

3 lotter: La precis till er på Bloglovin' i den andra tävlingen så följer er, det gör jag redan :)

Mail: nilmablogg@gmail.com

http://www.nilma.se

 
Ingen bild

Emely

17 november 2011 12:07

Vilken härlig tävling! Jag gillade Everyday is a holiday :) ha det bra! mvh emely.drugge@hotmail.com

 
kattmamman

kattmamman

17 november 2011 14:53

Vill hemskt gärna vara med och tävla och väljer då två lotter!
Planschen jag hade valt om jag vann är den som kallas Family :)

http://kattmamman.bloggnytt.org

 
Ingen bild

clotte@live.se

18 november 2011 21:44

Änglarnas små tofflor e min favorit.
Mvh

 
jenn

jenn

23 november 2011 11:12

Min favorit är Hemma är... De är verkligen super fin!!!

http://www.barbados.blogg.se

 
jenn

jenn

23 november 2011 11:13

2 lotter:
Jag har gillat bada pa FB med namnet Barbados jenn!

http://www.barbados.blogg.se

 
jenn

jenn

23 november 2011 11:14

3 lotter:
jag bblev nummer 33 pa bloglovin!

http://www.barbados.blogg.se

 
Ingen bild

Mona ErikssonWallgren

24 november 2011 19:54

Jag gillar affischen Kärlek bäst, för den i både bild och skrift beskriver just kärlek enkelt men ändå så vackert!
Gillar på FB också!

nimowa@gmail.com

 
Sara - Ensamstående mamma

Sara - Ensamstående mamma

26 november 2011 20:15

Jag är med och tar alla lotter!

1. Jag gillar planschen Lucas bäst.
2. Gillar eran blogg och Annaform på Facebook (Sara Kramer).
3. Följer bloggen och blev nummer 35.

sara_kramer@live.com

http://dolphin.blogg.se

 
Patience -18 & mor till Damien

Patience -18 & mor till Damien

27 november 2011 22:28

1 Gillar; den vackraste om man kan få den ljus blå. Annar tyckte jag om petter :)

2 Gillat båda, heter patience palm prottengeier

3. Blrv nummer 36 på BL

http://www.mylovingbaby.blogg.se

 
Ingen bild

A

28 november 2011 07:48

Jag skulle väldigt gärna vilaj vinna "lilla krocko", så söt! :)

 
Ingen bild

monika gustavsson

28 november 2011 11:52

Jag gillade: Do it
Detta "motto" behövs ibland!


vh
Mamma Monika
6048gustafsson@telia.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Torsdag 18 april 16:00


Lin och Sia har tillverkat glitterflaskor, ett enkelt men väldigt fascinerande pyssel. I genomskinliga plastflaskor hällde vi olika sorters färgat glitter och diverse småsaker som stjärnor och annat roligt innan vi fyllde upp flaskorna med vatten. Ko...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 17 april 07:30

  Det här pysslet imponerade faktiskt lite på Lin när vi gjorde det, för det var något som hon inte sett innan. Och vid första kollen på utskriften ser allt huller om buller ut, men efter målning och vikning sker det magiska. För i en vinkel bli...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 16 april 15:30


... och så var det inte mer. Och det var inte bara vädret. Kråkfåglar har varit på det igen. Får väl köpa penséer eller nåt istället då...   ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 16 april 07:00


Nu har Lin börjat om simskolan igen och håller till i stora bassängen, och i helgen var vi i badhuset så hon skulle få träna lite mer. Hela familjen var med och simmade och badlekte, men vi satte även Ian, Isa och Loe på att simma några längder och I...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 15 april 05:45


Efter förra måndagens plus har jag kämpat hårt den här veckan för jag ville verkligen inte ha två plus på raken. Och det blev det inte heller! Att det skulle bli minus visste jag faktiskt redan när jag gick och la mig igår för jag har aldrig gått u...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards