jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 15 april 2024

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 15 april 05:45

Efter förra måndagens plus har jag kämpat hårt den här veckan för jag ville verkligen inte ha två plus på raken. Och det blev det inte heller!

Att det skulle bli minus visste jag faktiskt redan när jag gick och la mig igår för jag har aldrig gått upp i vikt under natten - frågan var bara hur mycket det skulle bli. 

Och det blev ett ganska ordentligt minus efter en hel del jobb fysiskt och kanske ännu mer mentalt. Förutom att jag bland annat hållit i träningen lite längre tid varje dag har jag också återgått till quornsalladen.

Den senaste veckans nedgång blev -1,9 kg och den totala siffan är nu -23,9 kg!

Nu har det gått 36 veckor och efter 6 veckor fick jag det hittills största veckominuset på -2,1 kg, så det var ganska överraskande att få en så pass stor nedgång efter så här lång tid. I början var det oftare det rörde det sig om cirka ett kilo per vecka, men knappast alls numer.

Vidare mot -25 kg och en klapp på axeln för bra kämpande! /Jenny

 


Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2024
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards