jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 22 maj 2013

Tävling hos oss: Vinn häftiga babyskor med dödskallar

Av Jenny och Jon Sjöberg - 22 maj 2013 14:00

Minns ni att vi la ut en bild på Ian och hans coola skor med dödskallar på...?

Om någon råkade bli avundsjuk på dessa så finns nu chansen att tävla om ett par. (Och kan man inte hålla sig utan känner att man bara måste ha ett par genast så finns de att köpa hos Skitungar.)


En lycklig vinnare kammar hem ett valfritt par, antingen svarta med vita dödskallar på eller vita med rosa dödskallar på. En riktigt häftig tävling alltså i samarbete med Skitungar!


Tävlingsregler:

- Gilla Skitungar på Facebook: https://www.facebook.com/Skitungar?fref=ts

- Kika in hos Skitungar och välj skor

- Berätta i en kommentar vilka skor, svarta eller vita, som du vill vinna, till vem och varför

- Dela det här inlägget på Facebook genom att trycka på Dela på Facebook under inlägget här nedanför



Tävlingen pågår till och med den 6 juni och är öppen för deltagare i Sverige. Efter det väljer Skitungar ut en vinnare. Vinnaren publiceras här på bloggen. Har ingen kontaktinformation lämnats i form av mejladress i kommentaren eller bloggadress så är det upp till vinnaren själv att höra av sig. Lycka till!


Tävlingen är avslutad. Grattis Annika Nilsson!

 
 
Nathalié - Mamma till Charlie

Nathalié - Mamma till Charlie

22 maj 2013 18:04

de är ju såå fräna! jag är med såklart :))

gillar på fb, nathalié teodorson.
delat i samma namn.
skulle vilja vinna dessa till charlie: http://skitungar.se/?product=babyskor-vita-med-rosa-dodskalle-2 påminner om tatuering tycker jag ;). hon har inga skor och i sommar kan det vara roligt med ett par söta på fossingarna! storlek 18 skulle bli perfekt :)

håller tummarna,kram nathalié
yarp.blogg@gmail.com

http://yarp.blogg.se

 
Emely Tuväng

Emely Tuväng

22 maj 2013 20:18

Jag är gärna med och tävlar.
Skulle vilja vinna dessa i storlek 18: http://skitungar.se/?product=babyskor-vita-med-rosa-dodskalle-2
Vill vinna dem till vår lilla Vera som lätt hade blivit tuffaste babyn i stan med dessa på fötterna! <3

Gillar Skitungar på facebook och delar även tävlingen där: Emely Tuväng

emely_tuvang@hotmail.com

http://www.emssan.blogspot.se

 
Ingen bild

Johanna W

22 maj 2013 23:48

Såklart är jag med och tävlar och jag gillar redan skitungar på FB och delar det här inlägget(Johanna Widman).

Jag vill vinna de svarta och vita till en liten filur som bor i min mage och som kommer att dyka upp i början av oktober =) Jag är övertygad om att det är en liten tjej som bor där inne, pappan i fråga är 100% säker på att det är en liten kille och våran 1,5 åriga dotter fnittrar och säger att det är en "bejbis" =) Jag tror att hon har allra störst chans på att ha rätt. Hur som helst så tror jag att "Bejbisen" i magen skulle vara supercool i ett par skor från skitungar framåt vårkanten. Så vi håller tummarna alla tre för en cooling till bejbis oavsett kön <3

 
Ingen bild

Carro

23 maj 2013 09:35

Ett par svarta till min son som håller på att lära sig att gå! :)
Jag hoppas på tur!

/Caroline Hjalmarsson Larsson

 
lisette bäcksro

lisette bäcksro

23 maj 2013 22:11

jag vill vara med och tävla om des urcoola svarta skorna till min vän Karoliinas lilla bebis Alvin. De är ju för små för min lilla plutt! =(
Alvin är något av det sötaste jag sett faktiskt och det hade varit skoj att kunna överraska Karro med ett par coola pjucks.

har delat på fb - lisette bäcksro

hoppas på lite tur! =)
lis1etavlar@gmail.com

http://lis1e.blogspot.se

 
Ingen bild

JENNY NORDBERG

24 maj 2013 13:36

MIN MAMMA LILLEMOR HAR ALLTID VARIT STRÄNG MEN RÄTTVIS OCH DET UPPSKATTAR JAG NU NÄR JAG BLIVIT ÄLDRE FÖR JAG HAR ALDRIG FÅTT PROBLEM MED DROGER ELLER ALKOHOL ELLER STRULAT TILL DET FÖR MIG I UNGDOMSGÄNG PÅ STAN UTAN JAG HAR BLIVIT STARK MED BRA SJÄLVFÖRTROENDE OCH FÅTT GÖRA DET JAG VELAT GÖRA/PROVA PÅ EFTERSOM VI ALLTID HAFT EN BRA DIALOG MED VARANDRA. NU FÖR TIDEN PYSSLAR JAG MED FORSPADDLING OCH SNICKRAR/REPARERAR MORMORS GAMLA STUGA SÅ ATT BÅDE MAMMA OCH VI KAN NJUTA AV SOMMAREN DÄR MED FISKE OCH GRILLKVÄLLAR. I MITT JOBB SOM LÄRARE ÖNSKAR JAG ATT FLER MAMMOR VÅGADE STÄLLA LITE KRAV PÅ SINA BARN OCH ENGAGERADE SIG MER I DEM ÄN ATT SKJUTSA DOM TILL UNGDOMSGÅRDEN OCH SÄGA ÅT DEM ATT STÄDA SITT RUM OCH GÖRA SINA LÄXOR OCH ATT GÅ OCH LÄGGA SIG. MAMMOR MÅSTE HA EN BRA KONTAKT MED SINA BARN OCH STÖDJA OCH RÅDA OCH LYSSNA VILKET MIN FANTASTISKA MAMMA GJORDE OCH NATURLIGTVIS GE VECKOPENG EFTER BEHOV OCH ATT INTE FÅ ALLT MAN IMPULSIVT VILLE HA NÄR MAN VAR LITEN.
NU SKA JAG SJÄLV FÅ MITT ANDRA BARN OCH HÄRLIGA http://skitungar.se/?product=babyskor-vi...med-rosa-dodskalle-2
SKULLE PASSA MIN HÄRLIGA FÖRSTFÖDDA JÄNTA ELVIRA I STORLEK 27

GLASSEN17@YAHOO.SE

 
Ingen bild

Tina Carlström

24 maj 2013 21:53

Jag gillar på FB, Tina Carlström.
Jag skulle vilja vinna de vita skorna. Min väninna ska få sitt första barn i juni, en liten Amanda blir det. Hon är en riktig rocka billy brud, så dessa hade definitivt uppskattats till Amanda. Har aldrig sett liknande innan, blev stormförtjust direkt!

Jag har delat på FB, Tina Carlström.
Kram Tina
christinecarlstrom@hotmail.com

 
Heidi Larsson

Heidi Larsson

25 maj 2013 13:36

Jag är med och tävlar!
Jag har gillat Facebooksidan (Heidi Larsson)
Jag skulle vilja vinna såna snygga som Ian har! Svarta med vita döskallar på. Perfekt när han börjar förskolan till hösten! =)
Jag har publicerat tävlingen offentligt på Facebook (https://www.facebook.com/heidi.larsson.16)

http://livetenligtheidi.blogg.se

 
Ingen bild

Louise

27 maj 2013 00:45

Super fina! Jag skulle vilja vinna ett par vita till den lilla prinsessan som väntas i sommar! Har 2 pojkar i förvägen sa det är ju extra roligt med alla söta rosa kläder man nu ska börja inhandla! :-) Dessa fina skor skulle vara en fin början! jenn2you@hotmail.com
Jag har gillat och delat via FB!

 
Ingen bild

Caroline S

2 juni 2013 19:45

Jag skulle velat vinna ett par svarta åt min systerson Milo. Då han är den ända pojken som föds i vår släkt på väääääääääääääääääääääääääääääääldigt länge så ha jag all rätt att få skämma bort honom med dessa tuffa skorna.

Carro68@live.se

 
Annika Nilsson

Annika Nilsson

3 juni 2013 21:46

Hej!
Jag vill vara med!
Jag gillar på FB (Annika Nilsson)
Jag har även delat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/349306131839553

Jag önskar vinna de vita! Då skulle min väninnas lilla dotter få dem! Jag ska åka och hälsa på dem i midsommar - nästan 100 mil enkel resa - och längtar så! Har inte träffat den lilla tjejen någon gång ännu - och hennes föräldrar är det 4 år sedan jag såg - så det ska bli så roligt! Och ännu roligare vore det om jag fick ha med en så här fin gåva till dem!

http://https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts

 
Ingen bild

Kim

5 juni 2013 15:13

Jag vill vara med! Skorna var ju hur fina som helst och det är klart att jag vill att min skitunge oxå ska ha ett par döskalleskor. Så nu håller jag och Elmer tummarna på ett par svarta små skor som han kan ta sina första steg i nu i sommar!

Mvh
Kim F
kimsan_@hotmail.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 14 maj 13:30


  Vi har passat på att plocka vitsippor, sätta blommorna i olika vaser med karamellfärgat vatten för att följa dem när de ändrar färg. Vitsippan i blått vatten ändrade färg på bara några timmar. Jag hade läst tips om att se avsnittet Färgfest ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 13 maj 21:15


Det behövde inte bli så värst varmt innan tjatet om att ta fram poolen började... Och så fort utbyggnaden av trädäcket var klar var det lika bra att komma igång. Vi märkte ifjol att trädäcket var lite trångt i och med att alla har varsin solstol och ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 13 maj 18:00


Firade chokladbollen i efterskott med en smarrig tårta!   ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 13 maj 06:30

  En sportig och logistisk helg är över. Isa, Loe och Lin var större delen av gårdagen i Skara och tävlade i friidrott i Lilla Skarakampen. Isa ställde upp i samtliga grenar, det vill säga längd, 60 m, kula och 400 m. Loe och Lin hade också fått...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards