jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 14 februari 2016

Av Jenny och Jon Sjöberg - 14 februari 2016 19:59

I veckans reklammejl från Coop läste jag att de skulle sälja en ny Bilar-film: Kortfilmer från Kylarköping. Filmen skulle innehålla några nya kortisar och jag la detta på minnet ifall vi skulle komma till Skövde.
Och idag var vi där, men inte såg vi till någon film. Vi letade resultatlöst. Men jag ville inte ge mig utan hittade personal som jag bad om hjälp. Jag kände väl att jag fick tjata lite men att till exempel komma tillbaka en annan dag för att köpa filmen till samma pris kändes inte som ett bra alternativ i dagens gravidläge...
Tjejen gick i alla fall vidare med det hela och ringde någon, letade vidare osv medan vi fortsatte handla.
Och när vi närmade oss kassorna kom hon tillbaka med en oöppnad kartong med Bilar-filmerna som visst skulle ha funnits tillgängliga för försäljning under hela veckan...
Så alltså fanns det gott om filmer och vi köpte en och Ian fick en väldigt uppskattad alla hjärtans dag-present... och på sätt och vis även vi som får lite variation när det kommer till tittandet på Blixten, Bärgarn och de andra. Först i juni 2017 kommer Bilar 3 om nu intresset finns kvar då. /Jenny

Ian

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards