jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 8 januari 2018

Av Jenny och Jon Sjöberg - 8 januari 2018 21:30


Våra vänner Simon och Therese har varit så snälla och ställt upp som barnvakter när Loe och Lin kommit till världen. Vid båda förlossningarna blev det mycket längre barnpassning än vad vi hade räknat med, men de har utan minsta antydan tll missnöje tappert passat våra små vildbasar timme in och timme ut - och sen gjort det igen!

Idag kom hela familjen förbi för att hälsa på vårt senaste tillskott, och med sig hade de presenter till alla barn, inte bara "dagens kändis". Jag blev alldeles varm inombords. Känns som det borde varit vi som överöst dem med presenter, för de har ju givit mig möjligheten att få vara med vid födseln av två fantastiska barn (och även vid rutinultraljudsundersökningen av Lin), men just nu kan jag bara med ord försöka beskriva hur tacksam jag är över att få ha dem som vänner. Vänskap är en av livets största gåvor, som man aldrig får ta för given, och jag hoppas att jag framöver någon gång får chansen att återbörda åtminstone en liten del av all deras givmildhet. /Jon

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards