jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 25 januari 2017

Bilarpojken

Av Jenny och Jon Sjöberg - 25 januari 2017 18:17

Det var väldigt tidigt som Ian fattade tycke för Bilar och karaktärerna i filmerna och kortfilmerna. Nu uppgår hans bilar till en ganska stor samling. Men Disney Pixar har ju skapat en enorm mängd med karaktärer och Ian vill ha ALLA. I höst kommer dessutom Bilar 3 med nya bekantskaper. Vi kommer aldrig att komma ikapp. Haha! För vi är övertygade om att han kommer att vara lika lätt besatt då...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 16 april 15:30


... och så var det inte mer. Och det var inte bara vädret. Kråkfåglar har varit på det igen. Får väl köpa penséer eller nåt istället då...   ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 16 april 07:00


Nu har Lin börjat om simskolan igen och håller till i stora bassängen, och i helgen var vi i badhuset så hon skulle få träna lite mer. Hela familjen var med och simmade och badlekte, men vi satte även Ian, Isa och Loe på att simma några längder och I...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 15 april 05:45


Efter förra måndagens plus har jag kämpat hårt den här veckan för jag ville verkligen inte ha två plus på raken. Och det blev det inte heller! Att det skulle bli minus visste jag faktiskt redan när jag gick och la mig igår för jag har aldrig gått u...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Söndag 14 april 15:45


Y E L L O W S T O N E     Jag vet inte exakt hur många avsnitt under hur lång tid man måste avklara för att verkligen bingea en serie, men jag tyckte att jag hyfsat fort tog mig igenom avsnitten som fanns ute, dvs. de fyra första säsongerna ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Lördag 13 april 19:00

I eftermiddag besökte vi Fågelviksskolan då det anordnades en massa kul för barn och unga. Bland aktiviteterna fanns tipspromenad, fiskedamm, pyssel, ansiktsmålning, godisregn, möjlighet att testa på diverse sällskapsspel, dansa Just dance, sjunga ka...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards