jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2016

Höstproppen

Av Jenny och Jon Sjöberg - 30 augusti 2016 20:21

Ikväll drog springet i Rankås igång. 1,2 kilometer kort var slingan som både Ian och Isa tog sig runt. Det här var premiär för Isas del, Ian har ju sprungit tidigare. Ians vända blev väl så där idag. Han sprang in i mig ganska tidigt, ramlade och surade för det under resten av varvet. Inte särskilt upplyftande för någon. Men det blev ett litet snack om det så får vi se om han är på bättre humör nästa gång. Annars blir det inget mer är det sagt. Isa gå-joggade med Jon som hade Loe i bärselen och hon hade visst också ramlat men rest på sig och fortsatt. Loe verkar inte ha haft något emot att få komma ut en sväng på friluftsområdet heller. Isa har ju inte riktigt samma fart som Ian så de tog lite längre tid på sig, därför vi fick dela upp oss, men det fungerade fint. Nästa tisdag är det dags igen och fem gånger är inplanerade och det krävs tre genomförda starter för att belönas med en medalj. /Jenny


Ian · Isa · Loe
 
 
Jossan

Jossan

30 augusti 2016 22:46

Hej.
Jag har just nu en givaway i min blogg, tillsammans med gocustomized.se
Du kan vinna ett egendesignat mobilskal till ett värde av 200 kronor.

Regler för tälvingen finns här och pågår till den 16/9

Följ reglerna här
http://nouw.com/mynameisjossan/giveaway-mobilskal-du-sjalv-far-designa-26596489

Var gärna med och tävla om du vill. Lycka till

Mvh Josephine

http://nouw.com/mynameisjossan

Jenny och Jon Sjöberg

31 augusti 2016 07:02

Tack för tipset! :)

 
Ingen bild

Therese

31 augusti 2016 10:43

Tack så jätte mycket för att John fick springa med er!!

Jenny och Jon Sjöberg

31 augusti 2016 11:34

Så lite så. :) Kanske kan lösa det så fler gånger om ni vill? Bara att hoppas att Ian har en bättre dag... /Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 17 april 07:30

  Det här pysslet imponerade faktiskt lite på Lin när vi gjorde det, för det var något som hon inte sett innan. Och vid första kollen på utskriften ser allt huller om buller ut, men efter målning och vikning sker det magiska. För i en vinkel bli...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 16 april 15:30


... och så var det inte mer. Och det var inte bara vädret. Kråkfåglar har varit på det igen. Får väl köpa penséer eller nåt istället då...   ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 16 april 07:00


Nu har Lin börjat om simskolan igen och håller till i stora bassängen, och i helgen var vi i badhuset så hon skulle få träna lite mer. Hela familjen var med och simmade och badlekte, men vi satte även Ian, Isa och Loe på att simma några längder och I...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 15 april 05:45


Efter förra måndagens plus har jag kämpat hårt den här veckan för jag ville verkligen inte ha två plus på raken. Och det blev det inte heller! Att det skulle bli minus visste jag faktiskt redan när jag gick och la mig igår för jag har aldrig gått u...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Söndag 14 april 15:45


Y E L L O W S T O N E     Jag vet inte exakt hur många avsnitt under hur lång tid man måste avklara för att verkligen bingea en serie, men jag tyckte att jag hyfsat fort tog mig igenom avsnitten som fanns ute, dvs. de fyra första säsongerna ...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards