jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Jenny och Jon Sjöberg - 12 januari 2015 18:15

... efter den långa ledigheten och vädret levde upp till den trista sinnesstämningen. Regnigt och slaskigt - alltså väldigt svårkört med barnvagn och mycket blöt hund att torka. Andfådd och svettig anlände jag med barnen till Familjecentralen på förmiddagen. Det mesta var sig likt, såväl lokal som besökare och Ian fick leka och jag se vuxna, även om jag mest höll mig för mig själv med barnen, för jag kände mig inte särskilt social. Och så får man göra om man vill. Det är ändå mest för Ians skull som jag går dit.

Det börjar dra ihop sig för läggdags för just Ian denna måndag och vi är en dag närmare helgen som känns långt borta. Vore ju kul med lite bättre väder under resten av veckan. Helst torrt.

Idag var förresten ett par vänner på sitt rutinultraljud och allt såg bra ut - bebis i sommar. Och på öppna förskolan kunde en av mammorna inte dölja att även hon skulle ha barn framåt sommaren. Flera av tjejerna är gravida på bloggar jag följer och minst tre av mina vänner på Facebook, varav två ska ha bebis nu i januari. Jo, jag vill också!!! - Jon, var är du...?! ;) /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 12 januari 2015 13:15

Helt okej godis, men försvann ju skrämmande fort...


Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards