jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2014

Tävling hos oss: Vinn ett valfritt namnsmycke

Av Jenny och Jon Sjöberg - 22 oktober 2014 10:45


Det här underbart vackra halsbandet bär jag sedan en tid tillbaka runt min hals - ett hjärta med barnens namn ingraverade. Jag tycker att det är så fint och det kommer ifrån Gravyrbutiken.se. Det är en webbshop som ordnar de perfekta personliga presenterna! Och just namnsmycken är jag extra svag för, men i butiken finns det dessutom skyltar, brickor och idrottspriser.

Så besök Gravyrbutiken för att hitta en present för just det tillfället du vill uppmärksamma, eller varför inte bara för att skämma bort dig själv. Kanske finns fars dags-presenten hos Gravyrbutiken.se...? /Jenny




Vi har fått möjligheten att tävla ut ett valfritt namnsmycke till en av våra läsare! Det är väldigt enkelt att delta - allt du behöver är ett Facebook-konto.


  


Gör så här för att delta:


- Besök Gravyrbutiken.se och deras kategori namnsmycken:
http://gravyrbutiken.se/graverade-presenter/namnsmycken


- Skriv en kommentar till det här inlägget och berätta vad du vill vinna och vad som ska graveras in.
Obs! Glöm inte att lämna din mejladress i kommentarsfältet så vi kan kontakta dig.


- Gilla Gravyrbutiken.se på Facebook och dela deras sida:

https://www.facebook.com/GravyrButiken.se

(För att dela sidan så klickar du på de tre punkterna efter Meddelande på omslagsfotot,

välj sedan Dela bland alternativen.)


Tävlingen pågår till och med den 29 oktober.

Vinnaren presenteras så fort vi kollat att tävlingsreglerna uppfyllts.


Lycka till!


Grattis Julianna! Vi har mejlat dig.

 
 
Maria Byland

Maria Byland

22 oktober 2014 15:34

Namnsmycke rund liten silver skulle jag vilja ha
Med min älskade dotters namn Julia
Att få ett sådant vackert hänge
Är något jag önskat mig länge, länge

maria.byland@live.se

http://Nattstad.se/majavirrpanna

Jenny och Jon Sjöberg

22 oktober 2014 18:28

Lycka till!

 
Ingen bild

Ida

22 oktober 2014 17:20

Hej! Om jag har superturen att vinna önskar jag mig Halsband rund liten silver graverad med namnet Maja.
(ida.henrysson@gmail.com)

Jenny och Jon Sjöberg

22 oktober 2014 18:28

Lycka till!

 
Ingen bild

Sofia Nilsson

22 oktober 2014 22:11

Åh ett sådant har jag önskat mig länge.
Vad roligt att ni har en liten tävling😄
Jag skulle gärna vilja ha ett sånt fint hjärta som du har, med Lukas ingraverat.
Kul initiativ. 😄
Kram sofia
Sofianilsson86@outlook.com

Jenny och Jon Sjöberg

23 oktober 2014 08:03

Lycka till!

 
Ingen bild

julianna fredriksson

23 oktober 2014 00:49

Hej!
Är gärna med i din härliga tävling.

http://gravyrbutiken.se/graverade-presenter/namnsmycken/namnsmycken-stav-bred-silver.html Jag vill gärna vinna detta smycke med texten "hope", därför att varje dag ska jag tänka positivt och hoppas att jag småningom får ett jobb jag får behålla.

Gillar gravyrbutiken och delar deras sida
https://www.facebook.com/julianna.fredriksson1

Mvh Julianna Fredriksson
julianna@bredband2.com

Jenny och Jon Sjöberg

23 oktober 2014 08:03

Lycka till!

 
Ingen bild

evaflood@telia.com

23 oktober 2014 09:04

Hej
Gillar delar på FB
Hitta ett fint hjärta på eran sida på det skulle det stå Sarah.
Mvh eva flood@telia.com

Jenny och Jon Sjöberg

23 oktober 2014 20:13

Lycka till!

 
Sanna

Sanna

23 oktober 2014 11:04

Jag är gärna med och tävlar, och önskar vinna http://gravyrbutiken.se/graverade-presenter/namnsmycken/namnsmycke-hj%C3%A4rta-silver-gravyr.html till min dotter med texten "Aldrig ensam", så att hon vet att vart jag än är så är jag där med henne. Det vore perfekt att få ge henne detta i efterskott då hon fyllde 7 år den 19/10.

Gillar Gravyrbutiken på Facebook (Sanna Kaakinen), och har även delat deras sida offentligt.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

http://mammasvardag.se

Jenny och Jon Sjöberg

23 oktober 2014 20:13

Lycka till!

 
Annica Nilsson

Annica Nilsson

23 oktober 2014 14:04

http://gravyrbutiken.se/graverade-presenter/namnsmycken/namnsmycke-stav-tjock-silver-gravyr.html

Skulle vilja ha denna och gravera in dotterns hela namn..

Tindra Linnéa Nilsson Karlsson


bloodsband@live.se

gillar och även delat på fb, Annica Nilsson.

http://anniicanilsson.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

23 oktober 2014 20:13

Lycka till!

 
Ingen bild

Carina Gerdin

23 oktober 2014 18:24

Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
Jag skulle vilja vinna detta halsband med mina söners namn ingraverade, Jonathan & Oliver.
http://gravyrbutiken.se/graverade-presenter/namnsmycken/namnsmycke-hjärta-silver-gravyr.html
Kram Carina / Hjo
kattarsel@live.se

Jenny och Jon Sjöberg

23 oktober 2014 20:12

Lycka till!

 
Ingen bild

Millah

23 oktober 2014 22:23

Wow vilken fantastisk tävling, vore en glädje att få vinna detta pris och för en gångsskull skulle jag skämma bort mig själv med ett vackert halsband där jag vill gravera in min dotterns Namn.
Som ensamstående, 100% studerande och extra jobbar så blir det inte att man skämmer bort sig själv så ofta.

1. Skulle vilja vinna det här med dotterns namn:
http://gravyrbutiken.se/graverade-presenter/namnsmycken/namnsmycke-hjärta-silver-gravyr.html

2.Gillat och delat på fb (Camilla millah öman)


Hoppas verkligen på tur :) Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

Jenny och Jon Sjöberg

24 oktober 2014 07:48

Lycka till!

 
Ingen bild

Malin Svensk Björck

25 oktober 2014 00:25

Hej!
Jag gillar och delar på Facebook, Malin Svensk Björck.

Skulle vilja vinna det här halsbandet :

http://gravyrbutiken.se/graverade-presenter/namnsmycken/namnsmycken-oval-silver.html

Med en 45 cm pansar kedja och skulle vilja att det står KÄRLEK på det. För att symbolisera mitt och makens äktenskap 💓
Ha en fin helg!
Mvh
Malin Svensk Björck
gizmobus@hotmail.com

Jenny och Jon Sjöberg

25 oktober 2014 08:24

Lycka till!

 
Ingen bild

Anna Malin R

28 oktober 2014 12:30

Hej!
Jag vill självklart vara med i er fina tävling. Om jag har turen med mig hoppas jag vinna denna: Namnsmycke Dogtag Aluminium Gravyr med "Jamie" på.

Motiveringen då,

Jag har blivit faster till världens finaste lilla Jamieliten,
vars mamma just nu är världens lyckligaste, men också trött och sliten!
Hon förtjänar ett vackert namnsmycke då det är som bäst,
-Jennyjon kan göra hennes julafton till en fest

Kram

Anna Malin R
mr22ga@hotmail.com

Jenny och Jon Sjöberg

28 oktober 2014 13:41

Lycka till!

 
Carola L

Carola L

28 oktober 2014 22:15

Jag är med och gillar och har delat på FB (Carola Lind)

Jag skulle vilja vinna Namnsmycken Stav Tjock Silver Gravyr med alla mina tre barns namn på :-) för att alltid ha dem nära hjärtat!

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2014/october/namnsmycke.html

http://mammamuh.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

29 oktober 2014 05:57

Lycka till!

 
Ingen bild

Ellinor Nyströn

28 oktober 2014 23:04

Hejsan!

Åh jag blev helt förälskad i det lilla silverhjärtat <3 http://gravyrbutiken.se/graverade-presenter/namnsmycken/namnsmycke-hjärta-silver-gravyr.html

Jag vill att det ska stå ingraverat Emrah med 04. Roman vilket syboliserar att jag har makens hjärta. Gärna med silverkedja 50 cm.

Jag har gillat och delat eran sida på facebook.

Ha en fortsatt trevlig vecka!
MVH Ellinor Nyström
icekimo@live.se

Jenny och Jon Sjöberg

29 oktober 2014 05:57

Lycka till!

 
Ingen bild

Annika Nilsson

29 oktober 2014 18:32

Hej!
Jag vill gärna vara med!
Jag önskar http://gravyrbutiken.se/graverade-presenter/namnsmycken/namnsmycke-stav-tjock-silver-gravyr.html?sort=p.price&order=DESC
Skulle vilja gravera in:
Vänstersida: TRO
Framsida: HOPP
Högersida: KÄRLEK
Baksida: Ett hjärta om det går!

Jag gillar deras sida på FB
Har delat deras sida här: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/531007930336038

HOPPAS MASSOR! Budskapet jag vill ha ingraverat är verkligen det viktigaste i mitt liv!

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Jenny och Jon Sjöberg

29 oktober 2014 20:22

Lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Torsdag 28 mars 08:00


Vi var inte snabbast på´t men hade tur ändå för det fanns ägg kvar... Barnen letade kring Högåskyrkan och ganska snabbt hade barnen hittat varsitt fint Bamse-påskägg.    ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 27 mars 17:30

  Med posten kom en hälsning från Påskharen som meddelade att han tänkte ha vägarna förbi senare. Och så blev det! På eftermiddagen fick barnen syn på honom, men då hade han redan hunnit gömma påskäggen i trädgården. Så efter lite meet & greet f...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 17:15

Igår var det Pippi Långstrump-tema på bibblan och särskilt på sagostunden som hölls på ett annat ställe än i det vanliga runda rummet då uppslutningen var så stor. Lin och Sia, som var pippiklädda, gick bland annat tipspromenad innan de satte sig ner...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 12:45


... blev mycket lyckad och det var länge sedan som alla satt kvar så länge och åt middag. Det fanns allt möjligt att välja på i ost- och kexväg, men också lite godis, salta pinnar, sushi, stekt chilihalloumi med mera.   ...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards