jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 26 maj 2014

Av Jenny och Jon Sjöberg - 26 maj 2014 19:12

Statoil har en rolig tävling där man varje dag får en chans att vinna lite olika grejer som biltvätt, korv och annat. Man uppger sitt mobilnummer och sedan får man spela ett memory. Jag höll nästan på att glömma av denna tävling idag men spelade nyss och det ser ju faktiskt ganska lovande ut för en XL-badring. Tävlingen finns här: http://statoilse.gevinst.nu/ Lycka till! /Jenny


Av Jenny och Jon Sjöberg - 26 maj 2014 12:57

Dock inte den 26:e juni som hade varit mycket skojigare. Trettio dagar kvar, plus eller minus. Graviditeten är väldigt tröttsam och det gör ont här och var, jag känner mig gigantisk och klumpig och energin finns inte till allt jag vill. Foglossningen gör sig till känna på ett för mig nytt sätt. Jag får så ont kring blygdbenet, särskilt när jag har suttit ner, och jag vill ju gärna sitta ner. Men det är ganska smärtsamt efteråt. Dessutom börjar jag känna mig mer och mer svullen, samlar väl på mig vätska igen. Sista tiden av en graviditet ska ju vara bland den värsta - och det stämmer! /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 26 maj 2014 11:33

Fast det är nog inte högsta beredskap på hunden... ;)


Ian · Nalle

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards