jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Jenny och Jon Sjöberg - 7 maj 2014 20:15


I en tävling som Deer anordnade hade jag turen att stå som vinnare av en gravidbox från Vidun Baby.


 


Idag kom min box och det var jättekul att få ett sånt fint paket med allt möjligt innehåll som massageboll, gravidbok, massageolja, läppglans med mera. En mycket passande box för mig. Tack så mycket! /Jenny


Av Jenny och Jon Sjöberg - 7 maj 2014 20:00

Nu när det mesta med bebisrummet är klart så tyckte jag att jag skulle kunna få lite egentid att förbereda mig för förlossningen. Yoga? Profylaxkurs? Nej, jag har varit iväg och snyggat till ögonbrynen - för att inte se så himla trött ut. Och för att ögonbrynen höll på att växa ihop.

När jag bokade tid kom vi överens om att jag skulle få sitta upp istället för att ligga, för just att ligga på rygg ger mig lite yrsel just nu. Det gick lika bra så här.

I nästa vecka är det hårets tur, det ska också fixas till så även den biten är klar. Men vi får väl se om jag kan hålla mig ifrån att sätta saxen i luggen på mig själv innan dess... Lång, lång, lång.

Nuförtiden känns det som lyx att ta en långdusch, så det är skönt att kunna bocka av lite bonussaker innan det är dags, för sen lär väl tiden gå till annat. Vill ju få det så lugnt som det går innan den här gången. /Jenny


 
Fortfarande trötta ögon, men mindre håriga omkring i alla fall.

Av Jenny och Jon Sjöberg - 7 maj 2014 10:48

... men himla skönt och mysigt blir det. Jag trodde att vi eldat för sista gången på väldigt länge men det ruggiga vädret känns inte lika hemskt när man i alla fall kan få det riktigt varmt inomhus. /Jenny


Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards