jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Jenny och Jon Sjöberg - 18 januari 2014 13:34


Nuförtiden händer det ju inte särskilt ofta att jag lämnar hemmet utan barn eller hund eller både och. Men idag fick jag en hel timme för mig själv, gångtid inräknad då i och för sig. Eftersom jag sett ut som en levande död länge behövdes en liten uppfräschning. Så när jag äntligen får lite egentid väljer jag att plåga mig själv med ögonbrynsnoppning och färgning, även av ögonfransarna. Både tråd och pincett gjorde ju ont och jag blev snabbt tårögd och färgningen av fransarna sved rätt bra den också. Jag hade låtit det gå alldeles för lång tid sedan sist så det fanns hår att ta om man säger så. Skönt att fått det gjort och i nästa vecka väntar klippning, ännu en uppfräschning - kommer ju känna mig som pånyttfödd. Lägg till att jag faktiskt inte har kräkts sedan i söndags kväll heller... /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards