jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Jenny och Jon Sjöberg - 7 januari 2014 21:00

Det är klart att jag är glad över att ha ett jobb, men mest glad är jag ändå över att ha en familj. Och tanken på att de jag älskar väntade hemma på mig efter arbetsdagens slut gjorde första dagen efter den långa ledigheten något mer uthärdlig. För det var segt att komma ur den varma, sköna sängen imorse och ställa mig och röra ihop gröten i samma veva som tidningsbudet kör sin runda. Förmiddagen började dessutom med halsbränna för att avslutas med en begynnande huvudvärk. Inte den bästa av starter alltså. Det gråa, råa och regniga vädret var som iscensatt för att passa in, men nu är vårterminen igång, med allt vad det innebär. Men helst skulle jag ju vilja vara hemma med familjen, och vinner vi Drömvinsten imorgon så blir det så. Liten chans alltså... /Jon

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards