jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 23 maj 2013

Jon 36!

Av Jenny och Jon Sjöberg - 23 maj 2013 04:30

Det är inte bara Alfons pappa som är en sliten 36-åring... ;)

 
 
Ingen bild

Marianne

23 maj 2013 07:16

Grattis Jon! Jag förstår inte att din fru tycker du verkar sliten, jag tycker du ser ut som en man i sina bästa år,det kanske beror på att jag är din mamma.

Jenny och Jon Sjöberg

23 maj 2013 21:54

Jag förstår inte heller, jag ÄR ju en man i mina bästa år! Fast jag är ju också lite jävig... ;)

Tack så mycket för alla gratulationer och det fina sms:et. Många kramar till er båda däruppe i norr från er lille pojk.

 
Mamma Brötis

Mamma Brötis

23 maj 2013 08:10

Hahaha!!

Stort Grattis!

http://www.brotisen.blogspot.com

Jenny och Jon Sjöberg

23 maj 2013 21:56

Stort Tack! :) /Jon

 
ihemmetslugn

ihemmetslugn

23 maj 2013 08:47

Stort Grattis!
Hoppas du/ni får en bra dag :)

http://ihemmetslugn.blogspot.se

Jenny och Jon Sjöberg

23 maj 2013 22:01

Tack så mycket, dagen blev riktigt fin. Synd bara att man inte fyller år oftare... ;) /Jon

 
Eva

Eva

23 maj 2013 10:12

GRRRRRATTIIIIIS BROH!!! =D

http://evasjoberg.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

23 maj 2013 22:03

Ttttaaackkkk sistah! :) Vi hörs snart igen. Kramar! /Storebror

 
Nathalié - Mamma till Charlie

Nathalié - Mamma till Charlie

23 maj 2013 11:53

hahaha, vad roliga ni är!! men han är inte sliten, jon alltså.men alfonspappan.. jösses haha. jag trodde typ han var 70 hahaha. grattis Jon på födelsedagen!

http://yarp.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

23 maj 2013 22:14

Tack, tack! Roligt att du kan se skillnad mellan oss två i alla fall. ;) Ibland känner jag mig faktiskt som 70, med artros i stortån och allt. :/ Livet som småbarnsförälder kan vara tufft... Fast ålder är ju bara en siffra, huvudsaken är väl ändå att man har barnasinnet i behåll. :) /Jon

 
Lotta

Lotta

23 maj 2013 22:16

Haha, ja det kanske finns lite likheter där mellan dem ;)

Stort GRATTIS på födelsedagen iaf Jon!
Hoppas dagen blev lyckad! (vad kan det annat bli med en sån fin familj, iofs!)

Kramar till er alla!

http://www.esmeralda71.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

23 maj 2013 22:28

Hallå där, vaddå likheter?! Hrumpf! Nej, skämt åsido måste jag berömma min påhittiga kära fru för en kul fotoidé och ett fantastiskt efterarbete i Photoshop. (Jag ser tro't eller ej ÄNNU mer sliten ut i verkligheten...) :D

Dagen blev väldigt lyckad, speciellt den senare delen efter jobbet. Känns faktiskt som om jag firar TVÅ födelsedagar idag, eftersom jag inte var hemma för ett år sedan. Mycket roligare att tillbringa dagen med nära och kära än att guppa omkring i Stockholms skärgård... ;)

Många kramar till er också! /Jon, en lagom tjock man i sina bästa år

 
Nathalié - Mamma till Charlie

Nathalié - Mamma till Charlie

23 maj 2013 23:23

sv Ja, visst är det så! Man är bara så gammal som man gör sig har jag hört.. Jag har fastnat i att vara 19 jag ^^.

http://yarp.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

24 maj 2013 06:19

Och sedan har jag ju mitt aktiva gäng som håller mig igång. Växer bara mossa i trädgården här... ;) Men bättre källa till ungdom får man leta efter!
Trevlig helg och krama Super-Charlie. /Jon

 
Ingen bild

Camilla

24 maj 2013 00:00

Grattis bästa JON på Din födelsedag @--]-----

Jenny och Jon Sjöberg

24 maj 2013 06:13

Tack bästa CAMILLA för gratulationen! :)
Önskar dig en fin dag och helg däruppe. /Jon

 
Malin

Malin

24 maj 2013 09:46

Hipp Hipp Hurra på din dag Jon!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Jenny och Jon Sjöberg

24 maj 2013 10:54

Jag ska hälsa honom från dig, men han ser det säkert själv också när han kikar in här. Kramar från oss! /Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Torsdag 28 mars 08:00


Vi var inte snabbast på´t men hade tur ändå för det fanns ägg kvar... Barnen letade kring Högåskyrkan och ganska snabbt hade barnen hittat varsitt fint Bamse-påskägg.    ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 27 mars 17:30

  Med posten kom en hälsning från Påskharen som meddelade att han tänkte ha vägarna förbi senare. Och så blev det! På eftermiddagen fick barnen syn på honom, men då hade han redan hunnit gömma påskäggen i trädgården. Så efter lite meet & greet f...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 17:15

Igår var det Pippi Långstrump-tema på bibblan och särskilt på sagostunden som hölls på ett annat ställe än i det vanliga runda rummet då uppslutningen var så stor. Lin och Sia, som var pippiklädda, gick bland annat tipspromenad innan de satte sig ner...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 12:45


... blev mycket lyckad och det var länge sedan som alla satt kvar så länge och åt middag. Det fanns allt möjligt att välja på i ost- och kexväg, men också lite godis, salta pinnar, sushi, stekt chilihalloumi med mera.   ...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards