jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Jenny och Jon Sjöberg - 19 februari 2013 18:44

Jag tror att bloggen ska fortsätta att vara reklamfri framöver, för jag tror att jag lyckats med att betala bort den. Jag skapade ett konto hos WyWallet, laddade det kontot med pengar och sedan fungerade det inte (!) och jag fick ringa kundtjänst, men efter det så gick sms-köpet igenom. Imorgon vet vi. :) /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 19 februari 2013 14:30

... och/eller mammagruppsfika var dagens Ian-aktivitet. Det var Johanna - tack så mycket för jättegod kladdkaka! - som tagit på sig att vara först ut med att bjuda in mammor och bebisar hem till sig.

Och det betydde ju samtidigt att jag inte alls hade långt att gå. Det är så nära att Ian fick åka pulka dit. Han har bara åkt i trädgården tidigare, men det gick bra både dit och hem.

Vi träffades och pratade om allt möjligt och bebisarna spanade in varandra. Vid något tillfälle sov alla de små - alla utom Ian "vaken-alldeles-för-ofta" Sjöberg förstås. ;)

Godingarna från vänster till höger: Alice, Alvin, Elias, Didrik och Ian.


Jag är inte säker men jag tror att Didrik är äldst, sen Alice, sen Alvin, följd av Elias (föräldrarna får rätta mig om ni läser...) . Augustibarn är de nog i alla fall allesammans.

Septemberbarnet Ian är yngst, medan hans mamma är äldsta mamman. Det är jag tyvärr säker på. Balans kanske det kan kallas...

Hursomhelst var det jätteskoj att ses så här "hemma hos". :) /Jenny

Ian

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards