jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 10 september 2012

Nya förberedelser...

Av Jenny och Jon Sjöberg - 10 september 2012 20:15

Imorgon förmiddag är det dags för en ny överburenhetskontroll. Man ska ju inte behöva hoppas att något litet inte står rätt till, men så vitt jag vet är det inget som förändrats och det är väl inte helt omöjligt att jag blir hemskickad igen. Hoppas att kollen går lika fort som igår i så fall om de ändå inte kommer att starta det hela.

Vi har åter packat och förberett det som går, men det andra är svårt. Även om det inte blir någon igångsättning imorgon heller skulle det kännas bra om bebisen kunde vara still den här gången så mätningarna kan utföras ordentligt. Att få reda på flödet i navelsträngen och en uppskattning av storleken skulle kännas bra att veta.

Tidig kväll och en oviss morgondag väntar... Skulle ju vara så mycket lättare om jag hade någon aning om vad som kommer ske. /Jenny

 
 
Ingen bild

Gun-Hilde

10 september 2012 20:36

Hoppas verkligen att dom starta igång i morgon. Jag känner så för dig för jag vet hur det känns att gå över. Kan bara trösta dig med att det är något fantastiskt som du skall gå igenom.
Kram till er båda och lycka till.

Jenny och Jon Sjöberg

10 september 2012 20:44

Igångsättning verkar också som något osäkert när det gäller tidsuppskattningen. Kan ju ta flera dagar. Men om det sker så sker i alla fall något...
Håller ju på att bli tokig här! Det kanske är psykologiskt skäl om något till en liten snabbstart? ;)
Helst vill jag att det ska komma igång av sig självt... /Jenny

 
Helena

Helena

10 september 2012 22:18

mera gratis :)Gilla å ni får en napp.
http://www.facebook.com/jollyroom/app_432387213452269

http://bebisimagen.bloggplatsen.se

Jenny och Jon Sjöberg

11 september 2012 06:32

Tack för tipset! :) Jon gillade inte sedan tidigare. Kram! /Jenny

 
Ingen bild

Camilla

10 september 2012 22:44

Håller tummarna här i Norrland... :-D

Jenny och Jon Sjöberg

11 september 2012 06:32

Våga inte släppa taget... ;) /Jenny

 
Lotta

Lotta

11 september 2012 06:58

Lycka Till idag och hoppas att det blir som ni tänkt er o att ni inte behöver åka hem o vänta ännu längre.

kram!

http://www.esmeralda71.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

11 september 2012 07:37

Vi hoppas också att det går bra idag och att väntan på ingenting inte tar tid.
Får väl se om jag kommer hem idag eller framåt helgen då... Kramar! /Jenny

 
Ingen bild

Lina

11 september 2012 10:55

Här är det tyst än så länge... kanske ett bra tecken? Kanske igångsättning och bebis på G? Spännande värre, jag kikar in här med jämna mellanrum. Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 17 april 07:30

  Det här pysslet imponerade faktiskt lite på Lin när vi gjorde det, för det var något som hon inte sett innan. Och vid första kollen på utskriften ser allt huller om buller ut, men efter målning och vikning sker det magiska. För i en vinkel bli...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 16 april 15:30


... och så var det inte mer. Och det var inte bara vädret. Kråkfåglar har varit på det igen. Får väl köpa penséer eller nåt istället då...   ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 16 april 07:00


Nu har Lin börjat om simskolan igen och håller till i stora bassängen, och i helgen var vi i badhuset så hon skulle få träna lite mer. Hela familjen var med och simmade och badlekte, men vi satte även Ian, Isa och Loe på att simma några längder och I...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 15 april 05:45


Efter förra måndagens plus har jag kämpat hårt den här veckan för jag ville verkligen inte ha två plus på raken. Och det blev det inte heller! Att det skulle bli minus visste jag faktiskt redan när jag gick och la mig igår för jag har aldrig gått u...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Söndag 14 april 15:45


Y E L L O W S T O N E     Jag vet inte exakt hur många avsnitt under hur lång tid man måste avklara för att verkligen bingea en serie, men jag tyckte att jag hyfsat fort tog mig igenom avsnitten som fanns ute, dvs. de fyra första säsongerna ...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards