jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

Ny och bättre babybox

Av Jenny och Jon Sjöberg - 1 juni 2012 18:30

Lite mer innehåll i den här babyboxen.


Jag blev väldigt besviken på min babybox som vi hämtade ut på Babyproffsen. Vi åkte extra dit för att hämta ut en nästintill tom kartong... Så jag mejlade dem på Babybox.se och berättade om detta. De var jättesnälla och beklagade att jag fått en gammal box och lovade att skicka en ny till mig och den fick jag idag. Och nu var det med många roliga saker i boxen och jag är betydligt mer nöjd med den här boxen än den förra. :) (Samlingen över gratissaker finns HÄR.) /Jenny

 
 
Jinni

Jinni

2 juni 2012 01:49

Så himla bra att du fick en ny, så tråkigt när du blev besviken på den förra.
Kram

http://www.whatiwant.se

Jenny och Jon Sjöberg

2 juni 2012 04:55

Ja, de var kul. Och det var ju inte så att jag på något vis krävde en ny. Även om jag förstås är jätteglad för att det blev en ny! /Jenny

 
Annika

Annika

2 juni 2012 10:54

Oj, vad mycket saker ni fick.. skam den som ger sig.. :))

http://imittenavmittliv.bloggplatsen.se

Jenny och Jon Sjöberg

2 juni 2012 19:04

Ja, den här boxen var mycket roligare! Snällt av dem att skicka en ny. :) /Jenny

 
Ingen bild

Lotta

8 februari 2013 08:56

Å vad bra för dig,
Jag fick också en tråkig och tom box, och mejlade. Men jag fick faktiskt en box med ännu sämre innehåll samt gamla kuponger igen. Har mejlat igen om kupongerna, men jag förväntar mig inget nytt. Vill bara att de får veta att folk blir besvikna. /L

Jenny och Jon Sjöberg

8 februari 2013 09:05

Det var roligt att de lyssnade för det var riktigt trist när innehållet inte var det utlovade.

Det här var ju ett tag sedan nu och det är konstigt tycker jag att det fortfarande inte blivit bättre... /Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Torsdag 28 mars 08:00


Vi var inte snabbast på´t men hade tur ändå för det fanns ägg kvar... Barnen letade kring Högåskyrkan och ganska snabbt hade barnen hittat varsitt fint Bamse-påskägg.    ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 27 mars 17:30

  Med posten kom en hälsning från Påskharen som meddelade att han tänkte ha vägarna förbi senare. Och så blev det! På eftermiddagen fick barnen syn på honom, men då hade han redan hunnit gömma påskäggen i trädgården. Så efter lite meet & greet f...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 17:15

Igår var det Pippi Långstrump-tema på bibblan och särskilt på sagostunden som hölls på ett annat ställe än i det vanliga runda rummet då uppslutningen var så stor. Lin och Sia, som var pippiklädda, gick bland annat tipspromenad innan de satte sig ner...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 12:45


... blev mycket lyckad och det var länge sedan som alla satt kvar så länge och åt middag. Det fanns allt möjligt att välja på i ost- och kexväg, men också lite godis, salta pinnar, sushi, stekt chilihalloumi med mera.   ...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards