jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Jenny och Jon Sjöberg - 13 maj 2012 19:37

Det här blir ett lite kortare inlägg för nu är jag så trött. Fem timmar tog det på sjukhuset och massa prover togs utan att de visste säkert vad som var fel. Det var till och med så nära att jag fick stanna över natt för observation att vi blev tilldelade ett rum. Men en snäll barnmorska förstod att jag inte alls ville stanna och en annan doktor släppte till slut hem mig mot att jag lovade att höra av mig om jag blev sämre. Sprang därifrån innan de hann ändra sig. Att jag har protein i urinen och en lite förhöjd sänka, kräktes igen och höll på att svimma står klart men allt annat, och de kollade mycket, såg bra ut. Babyns hjärtljud var bra och den var jättelivlig under CTG:en, tyckte de kallade det så. Något prov är inlämnat för odling men det skulle dröja några dagar. Har inte ätit sedan frukosten, som jag kräktes upp, så jag ska hem och äta lite men mest är jag trött... /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 13 maj 2012 13:02

... och ringt in till förlossningen och nu ska vi dit i eftermiddag. Det är ju "säkert ingenting" men barnmorskan fick inte riktigt ihop värken med febern och nu en ordentlig kräkning. Det var ju så länge sedan som jag spydde - skit också! Bara inte det eländet börjar om...

Nu har inte jag blivit undersökt på länge och de ville kolla blodtryck, urinsticka, tycke hon sa hjärtljud också och annat ifall. Barnmorskan pratade om att det kunde ju vara något med levern fast som sagt det är "säkert ingenting". Men hon ville ha in mig i alla fall... /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards