jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Lambikoder mot presentkort på Nelly

Av Jenny och Jon Sjöberg - 29 januari 2012 15:30

Näst sista koden fick jag av svärmor Marianne och sista, och några innan dess också för den delen, fick jag av lillebror Johan. Tack till er, som nu bidragit till att fixa nya mysbyxor till mig!

Lambi har just nu ett erbjudande där man kan växla in 25 lambikoder mot ett presentkort på 300 kr att shoppa för hos Nelly. Och I hemmets lugn tipsade om att januari ut är det dessutom fraktfritt. Därför ville jag gärna få iväg ordern nu. Och det lyckades! Ett par mysbyxor i större storlek än normalt och för att inte "ge bort" några pengar till Nelly roffade jag åt mig ett par skor också. Bara för att. Byxorna är säkert för stora och skorna för små, men byxorna kommer jag att växa i om inte annat. :)

Hoppas att byxorna kommer snart för jag går omkring med de jag har ā la Gällivare långt ner på låren för att det ömmar över livmoderområdet. Nätterna har varit ännu jobbigare för då spänner det verkligen, men livmodern växer så det är väl normalt - men det är inte alls särskilt skönt. /Jenny

 
 
ihemmetslugn

ihemmetslugn

29 januari 2012 19:08

Kul att du hittade lite på nelly :) Hoppas kampanjen pågår ett tag så att vi kan handla igen.

http://ihemmetslugn.blogspot.com

Jenny och Jon Sjöberg

29 januari 2012 19:33

Ja, fast det tar lite tid för oss att få ihop så många koder. Visserligen springer jag numera en hel del på toa om nätterna, men... ;)

Glad att jag fick ihop en omgång i alla fall. Det var roligt att shoppa lite, för det blir inte så mycket sånt nu när jag är rädd för att spy i affärerna. /Jenny

 
ihemmetslugn

ihemmetslugn

29 januari 2012 19:45

Ja det tar lite tid, här samlas det från toapapper och näsdukar och så samlar mamma ifrån toapapper och hushållspapper. Brukar få en hög koder när vi hälsar på :)

Man kan komma långt med shopping på nätet så shoppa på du =)

http://ihemmetslugn.blogspot.com

Jenny och Jon Sjöberg

29 januari 2012 19:50

Min lillebror är en bra kodlämnare till oss! :)

Men annars är vi ju inte så många i hushållet att det går åt så mycket papper. Tyvärr. Men det här var ett bra erbjudande. Har väntat på något sådant. Jag designade några t-shirtar men tröttnade på det till slut.

Men lite nätshopping piggade upp och nu blir det paket i lådan. Och det är ju alltid kul!

Fortsatt trevlig kväll! :) /Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Torsdag 28 mars 08:00


Vi var inte snabbast på´t men hade tur ändå för det fanns ägg kvar... Barnen letade kring Högåskyrkan och ganska snabbt hade barnen hittat varsitt fint Bamse-påskägg.    ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 27 mars 17:30

  Med posten kom en hälsning från Påskharen som meddelade att han tänkte ha vägarna förbi senare. Och så blev det! På eftermiddagen fick barnen syn på honom, men då hade han redan hunnit gömma påskäggen i trädgården. Så efter lite meet & greet f...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 17:15

Igår var det Pippi Långstrump-tema på bibblan och särskilt på sagostunden som hölls på ett annat ställe än i det vanliga runda rummet då uppslutningen var så stor. Lin och Sia, som var pippiklädda, gick bland annat tipspromenad innan de satte sig ner...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 12:45


... blev mycket lyckad och det var länge sedan som alla satt kvar så länge och åt middag. Det fanns allt möjligt att välja på i ost- och kexväg, men också lite godis, salta pinnar, sushi, stekt chilihalloumi med mera.   ...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards