jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Jenny och Jon Sjöberg - 20 januari 2012 19:45

Men givetvis ska det bli ett litet blogginlägg idag också. Den här helgen har börjat med golvtjänst och jag och Nalle är nog precis lika trötta på varandra nu... För att vara en så stor hund kan han vara riktigt sjåpig. Jag har klippt håret på och runtom hans tassar eftersom han lätt får fukteksem och han tycker att det är sååå roligt! Jag tycker också att det är sååå roligt! (Jenny hade också en rolig förmiddag när hon skulle hjälpa sina "gamla" föräldrar att för första gången betala sina räkningar via nätet. Det var i alla fall en prövning jag slapp idag...) Men nu är Nalles tassar nyfriserade och problemen håller sig förhoppningsvis borta och jag gör helg. Alldeles strax På spåret. Det har varit en bra jobbvecka, min första hela vecka, efter julledighet, nyårsfirande och förkylning, men lite helg är ju aldrig fel. Hoppas på en lång en! /Jon

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards