jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

Tävling hos oss: Vinn en goodiebag!

Av Jenny och Jon Sjöberg - 25 september 2011 20:00

 

Vi har städat i våra gömmor och utav det blev det en tävling. Var med och tävla om en goodiebag med väldigt varierat innehåll:

alltifrån tamponger till ett badlakan med Erik Haag på, via en lila silikonklocka och Miss Dee-örhängen - med mera!


Och på tal om godispåse, för att delta lämnar du en kommentar till detta inlägg där du berättar vad som alltid hamnar i din godispåse.

För att få en extra lott så lägger du till oss på Bloglovin' eller gillar bloggen på Facebook - du hittar dessa alternativ i menyn till vänster.

Skriv i kommentaren vilket nummer du fick så kollar vi upp det. (Gillar/prenumererar du redan så skriver du det.)


Tävlingen pågår till och med den 14 oktober och strax därefter lottar vi fram en vinnare. Det är upp till vinnaren att själv höra av sig (såvida du inte lämnar din mejladress i kommentarsfältet). Lycka till!


Tävlingen är avslutad. Grattis Solbritt! Extrapriser i form av hårdonuts till chanette, Anna L och phebles. Vinsterna är skickade.

 
 
Ingen bild

Solbritt@sverige.nu

26 september 2011 08:01

Lakritsbåtar är min absoluta favorit. Hamnar alltid i godispåsen. Gärna Pigalle och lite mörk choklad också.

 
Ingen bild

Kia M

26 september 2011 08:21

Lägger alltid i salta bildäck. Det är så gott och räcker länge, när man som jag suge på dom tills dom tar slut ;)

 
Ingen bild

suss

26 september 2011 09:06

Skumbjörnar med choklad. Tror aldrig att jag växer ifrån detta favoritgodis!!! Sen kryper det alltid med lite sega råttor. Inget vuxengodis direkt, men ack så gott....
kattensuss@hotmail.se
= )

 
Ingen bild

Marianne Eriksson

26 september 2011 09:52

Mitt favoritgodis är Polly, blå påsarna. Ett stort problem för mig är att det aldrig finns tillräckligt mycket i de påsarna.

marianne.e2@spray.se

 
Ingen bild

Jenny Albinsson

26 september 2011 10:44

Hej! I min godispåse hamnar alltid Ahlgrens bilar,färska och mjuka m m m m

jenny.albinsson@gmail.com

 
Ingen bild

charlotte Håkansson

26 september 2011 10:51

Det finns två saker som alltid slinker ner i min godispåse och det är sura flaskor och massa choklad. Namnam!!

madein_paint@hotmail.com

 
Ingen bild

Emma

26 september 2011 10:54

Jag vill gärna vara med & tävla! Eftersom min älskling är lite för stor för att trycka ner i en godispåse (annars är han helt klart mitt favoritgodis ;))så brukar det bli cocosprickar & colabilar i godispåsen!

Gillat på fb som nr 23 & på bloglovin som nr 11.
/Emma

 
Lili

Lili

26 september 2011 11:02

1.Lägger alltid med Ahlgrens bilar,jag älskar detta.

2.följar dig på bloglovin,fick jag nr12.

3.gillar bloggen på Facebook med nr24.

Hoppas på tur!
mail:he-jasmine@163.com

http://www.gratishav.blogspot.com

 
Ingen bild

Roger Nilsson

26 september 2011 11:02

Nr 24 på FB

I min påse hamnar alltid de här chokladbitarna med kolafyllning typ center.

 
Amanda Bach

Amanda Bach

26 september 2011 12:36

Chokladpraliner är något som alltid följer med hem när jag är i affären, det har blivit som ett beroende. Kan leva på enbart chokladpraliner.

Har gillat er på FB (Amanda Bach) Blev nummer 26.

amanda.b90@hotmail.com

http://www.amandalynbach.blogspot.com

 
Ingen bild

AnnaKaize

26 september 2011 14:46

Saltskallar. Jag får inte nog av dem just nu iaf...

 
Matilda

Matilda

26 september 2011 15:15

Jag Älskar allt i chokladväg men är spciellt förtjust i rocky rodes ! MMMMmmmm . .. ;)

Mvh/// Matilda Mattsson

http://matildasmat.wordpress.com

 
Ingen bild

phebles_90[at]hotmail.com

26 september 2011 16:56

Mörk, mörk choklad. 90% Lindt är mumma. Har lagt till er på bloglovin'.

 
Ingen bild

Olivia

26 september 2011 17:10

Vilken fantastisk tävling :)

Vad som alltid hamnar i min godispåse från karamellkungen är mina top tre: viol mojänger, kometer med jordgubbssmak och punchpraliner *mums*

Ps. Är nummer 14 på bloglovin!

olivia.magdalena88@gmail.com

 
Ingen bild

Christina olsson

26 september 2011 17:43

Lakris i alla former är väldigt gott christina olsson Pluppelina@home.se

 
Helena

Helena

26 september 2011 18:03

Jag vet inte om jag kan delta eftersom jag inte äter godis och inte gjort det på snrt 4 år äter inge chips glass fika bröd inget sånt alls. Men när min systerdotter brukar gå på jul fester så få hon godis påse då får jag alltid frukten där i så om jag ska säga något så är det frukt jag alltid lägger där i hlest banan följer er på bloglovin nu vart nummer 15.

http://www.supergirlpower.devote.se

 
Spacegirl

Spacegirl

26 september 2011 18:36

Jag tar en lott :-)
Söt lakrits hamnar alltid i min godispåse =)

Spacegirl_@spray.se

http://spacegirl.blogg.se

 
Ingen bild

Anja

26 september 2011 18:51

Godisbilar är en stor favorit, men sedan vill jag gärna ha det blandat gärna två bitar av alla sorter. Det jag aldrig tar är spritfyllda godisar. Mer o mer gillas också fruktgodis då är det pistagenötter och cashewnötter som gillas mest + brända mandlar.. Det mesta alltså...

 
Ingen bild

Jessica

26 september 2011 19:06

Lysmelk - lättviktig choklad som smälter på tungan

 
Ingen bild

Nellan

26 september 2011 19:44

choklad och BARA choklad.Mmmm

 
Ingen bild

Anna G

26 september 2011 19:51

Jag vill gärna vara med! Jag kan inte motså Geisha! Det hamnar ALLTID i min påse :)

 
Ingen bild

E-L

26 september 2011 22:26

Som den godisälskare jag är så är det många sorter som alltid slinker ner. Men min absoluta favorit just nu är gröna grodor.

Jag följer på bloglovin med nr 16.

pemms66@yahoo.com

 
Ingen bild

Ida

26 september 2011 22:34

När jag köper godis blir det svarta lakrisbåtar och center! Supergott ihop!

MVH
Idapida@banck.se

 
Ingen bild

Turgumman

27 september 2011 02:08

Vadnu...Jag baxnar :O
Alla har ju missat det ABSOLUT godaste.
Smaskiga Rollo-kolor måste finnas i påsen. Helst en hel näve full av mjuka, gräddiga Rollo. MUMS!!!

 
Nina

Nina

27 september 2011 10:22

Jag älskar bandat smågodis och det är mycket som alltid hamnar i påsen :-) En favorit över alla andra är dock de röda Ferrari bilarna. Filidutter hamnar oxå alltid i påsen då det är makens favorit ;-)
Gillar på bloglovin som nummer 17.
Gillar på fb som Nina Hammarström.
happyme@hotmail.se

http://happymy.blogg.se

 
Ingen bild

carina olsson

27 september 2011 11:31

choklad är mitt favorit godis

 
Ingen bild

Anna Hagerblom

27 september 2011 16:02

Käck är en favorit, gärna med Citronsmak. Toblerone är också en favorit!

 
Ingen bild

Ellakarin Mäki

27 september 2011 18:15

Syrliga meloner i lösviktsgodiset! De är helt underbara, de är sällsynta så när jag ser dem kastar jag mig över dem. Jag minns vårat första möte, det var i Riksgränsen på deras lilla affär. När jag åkte därifrån tänkte jag att jag aldrig mer skulle få smaka på dem, som tur var hade jag fel! :)

 
rebecca

rebecca

27 september 2011 19:35

Jag älskar naturgodis! Så antingen det eller surt godis! Som röd/gula dödskallar!
Gillar bloggen på facebook!

http://www.gerholts.blogg.se

 
Ingen bild

anna

27 september 2011 20:50

Strawberry dream, mjukt sötsyrligt skumgodis!zizzy@spray.se

 
Ingen bild

Anna L

28 september 2011 09:34

Hos mig hamnar alltid Salt godis av alla de sorter i påsen...
Följer på bloglovin

hillevianna@hotmail.com

 
Ingen bild

anncharlotte_linderoth@hotmail.com

28 september 2011 15:52


Mmm, godis är gott!
- Och godast av allt är väl ändå choklad? Vet inte hur varken jag eller barnen skulle klara oss om vi inte fick vår lördagspåse med minst två sorters choklad i...
Snacka om att aldrig bli vuxen! ;)

 
Annika

Annika

28 september 2011 18:25

Gjort allt, jag har nummer 18 om jag fattar rätt nummer på Bloglovin,(45954)..

Gillar er SÅKLART på FB..

Jag älskar såna där kryptonik godis, som är salta och sura (rosa/svarta) hårda karameller..

Nu håller jag tummarna i Linghem att jag ska ha tur i tävlingen. /Stor Kram

http://imittenavmittliv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Nanna

28 september 2011 18:38

Jordnötsrutor, mmmmm :)
Jag vill såklkart vara med och tävla :)

 
Åsa Ullström

Åsa Ullström

28 september 2011 21:17

Vaniljpraliner är svårslaget, de är söta goda och lite romantiska om man tänker efter :-)

http://facebook.com/asa.ullstrom

 
Ingen bild

Martina

1 oktober 2011 18:36

Salt lakrits stoppar jag alltid ner, och choklad, med mera :D

 
Ingen bild

Jasmine O

1 oktober 2011 19:16

Klubbor e min favorit :) Jag e me!
kramar
/Jasmine
kladdkaka1984@hotmail.com

 
Eva

Eva

2 oktober 2011 09:09

Det bästa som finns är att köra en kombo av en lakritsgodis + en söt/sur snarra. Awsome! Det ultimata är en lakritsbanan och en rosa sur banan.

Det finns även det som är en kombo i en och samma godis. Den hårda rosa med tre gubbar på som har lakritspulver inuti, bland annat. Succé!

"Ett två tre..." "Fram med det!" (Broh, you know what I mean =D)

Doosiiiis!!

http://evasjoberg.blogg.se

 
 http://skrivmoster

http://skrivmoster

3 oktober 2011 09:03

I min påse finns alltid choklad - schweizernöt, nougat och annat sliskigt gott! Absolut inte lakrits!
Däremot "surisar" tycker jag om! Det ska strama bakom öronen!

Gick med i Bloglovin men inte har jag sett nåt nummer...? Teknisk inkompetens hänvisar jag till!
Kram!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

 
Anneli

Anneli

5 oktober 2011 08:43

Jag är med och tar en lott!
När jag köper godis så följer alltid schweizernöt från Marabou med i påsen. Är helt beroende av den och kan knappt sluta äta när jag börjar haha! Så gott!

Ha en riktigt fin dag!

http://vanitas.blogg.se

 
Ingen bild

Sandra Larsson

8 oktober 2011 09:30

I min godispåse hamnar alltid salta nappar och sockerbitar. de är så goda att äta tillsammans.

sandralarsson73@hotmail.com

 
johanna andersson

johanna andersson

10 oktober 2011 18:17

Ferrer Rocher - nötter, nougat, crisp och choklad.. mmm dräggel dreggel

http://minbebis.com/blogg/missjoi

 
Jeanette

Jeanette

10 oktober 2011 20:55

Colaflaskor och olika sorters choklad är ett måste i godispåsen :)

http://heltvanligtliv.blogspot.com

 
Ingen bild

Michaela

11 oktober 2011 10:06

Rolig tävling, klart man vill vara med :)
Sega råttor följer alltid med i min påse!

 
Lotta

Lotta

12 oktober 2011 10:05

Men åh...jag som trodde att jag hade tävlat, men det hade jag nog missat ;)

Självklart är ju min favorit Fazer Blå! Vad annars??? Å Cloettas sockerbitar är inte heller helt fel =)

Hoppas ni får en bra dag!

http://www.esmeralda71.blogg.se

 
Carola L

Carola L

12 oktober 2011 12:42

Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)

I min godispåse hamnar alltid ferarribilar med colasmak!

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/october/goodiebag.html

http://mammamuh.blogg.se

 
ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

12 oktober 2011 18:17

Jag är gärna med. Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/october/goodiebag-1410.html

info@annakarlsson.se

I min godispåse hamnar det snöbollar och hallonlakritsskallar

http://molnboanna.blogg.se

 
Ingen bild

Linda J

12 oktober 2011 18:45

Jag är gärna med och tävlar! I min påse hamnar alltid djungelvrålsklubbor. Klarar mig inte utan dem.
Ha det gott/ Linda J lolinondoda@spray.se

 
Ingen bild

alexandra

12 oktober 2011 19:14

Jag är jätte gärna med och tävlar!

Jag har gillat på facebook: nummer 34.

I min godispåse hamnar det alltid ferraribilar i cola smak! De bästa!

alexandra.tkauc@hotmail.com

 
Ingen bild

Carro L

12 oktober 2011 19:47

Har otroligt många favoriter:) Kexchoklad och engelsk lakritskonfekt är två av dem.

 
Ingen bild

Carro L

12 oktober 2011 19:51

Jag har även lagt till mig som följare, nr. 21.

 
Lotta från Småland

Lotta från Småland

12 oktober 2011 20:01

Mörk choklad och salta mandlar!

http://lottaochlivet.blogspot.com

 
Ingen bild

Lina

12 oktober 2011 20:01

Orangea fiskar & plopp.. Och man måste äta dom samtidigt :)

johanssonlina84@hotmail.com

 
Ingen bild

Anette

12 oktober 2011 20:02

Chokladfudge och lakritsbåtar brukar alltid hamna i min godispåse. Jag lade till bloggen på Bloglovin' - det stod 21 prenumeranter där så jag antar att jag fick nr 22 (?).

Kram från Anette
(riggisen@hotmail.com)

 
chanette

chanette

12 oktober 2011 21:13

följare på bloglovin.. stod 22 prem då jag tryckte följa.

i min godis påse skulle det innehålla: humor, kärlek, vänskap.. detta toppat med en rolig film och bubblande dricka...

chanette_s@hotmail.com

http://www.darkbarbie.blogg.se

 
liselotte

liselotte

12 oktober 2011 21:45

Är gärna med och tävlar, i min godispåse hamnar alltid några lakrits fiskar, har lagt till mig som följare, nr 24. liselotte.202andersson@telia.com

http://liselottess.blogspot.com

 
Stella Skoog

Stella Skoog

12 oktober 2011 22:06

Jag tar ALLTID vaniljfudge, min favorit, fungerar i alla lägen. :)
Gillar på FB med samma namn som ovan, blev nr 35.

stellaskoog@hotmail.com

http://fastfrusen.blogg.se

 
Ingen bild

Sandra

12 oktober 2011 22:10

Jag tävlar gärna! Jag tar alltid alla chokladformer jag hittar där. Jag brukar bara plocka choklad till mig.

 
Frida

Frida

12 oktober 2011 22:23

Åh i min godispåse hamnar alltid havschoklad. De där chokladerna som är formade som snäckor.
Jag har gillat er på facebook och min mejl är följande: friedassbelund@hotmail.com

http://fridaberglundsblogg.blogg.se

 
Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

12 oktober 2011 22:37

Något som alltid följer med i min godispåse är choklad i stora mängder! Förutom det brukar det alltid följa med ett gäng fizzy bubble. :)

Följer din blogg på bloglovin, glömde kolla vilket nummer jag blev. men nu när jag gick in igen så står det 25 så jag antar att jag blev nummer 25 :)

Caroliinea@hotmail.com

http://caroliinea.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

nettan

13 oktober 2011 01:44

Gärna med i utlottnins goodiebag och jag gillar röda spotbilar som favoriter, hade inte varit ge fel att vinna en röd spotbil i
verkligheten.

enkla nettan

 
Ingen bild

Anita E

13 oktober 2011 08:35

Jag får alltid med mig choklad i påsen :)

 
Annika - drömmen om 11 barn

Annika - drömmen om 11 barn

13 oktober 2011 08:54

Jag är med och tävlar.
I min godispåse hittar du ALLTID saltlakrits och såna där skolkritor :)

Jag blev prenumerant nr 26 på bloglovin, och på facebook vart jag er 37:e gillare ;)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

http://nilssonpettersson.blogg.se

 
Ingen bild

Elin

13 oktober 2011 09:44

Jag är gärna med och tävlar.
Min favorit är hallonbåtar!

 
Ingen bild

Jeanette(jjohansson_69@bahnhof.se)

13 oktober 2011 10:23

I min godis skål hemma finns det alltid choklad! Geisha är favoriten som gör mig så glad!

 
Ingen bild

Anki O

13 oktober 2011 11:08

med en mage som är för stor,
jag ju bara på gotterna glor,
men då jag ska riktigt lyxa till,
jag tar en påse popcorn om jag vill!!
((anki_1962@hotmail.com))

 
Hannele - mamma till två prinsar

Hannele - mamma till två prinsar

13 oktober 2011 11:12

Jag är med och i min påse hamnar det alltid sura godisar som tex sura hallonflaskorna och lakris ^^
Har gillat er på fb med namnet Hannele Rantamäki

Mail: Hannele_R@live.se

http://mammah.webblogg.se

 
Ingen bild

Kerstin

13 oktober 2011 13:36

kerran62@hotmail.com

Salta balkar eller vad de kan heta, de 4 cm långa, segtuggade salta lakritspinnarna.

 
Ingen bild

Monika O-sson

13 oktober 2011 14:08

Jag vill norpa 1 lott.Punchpraliner hamnar i min gottepåse.
Hälsning Monika empty_heart@live.se

 
Ingen bild

Åsa

13 oktober 2011 15:31

Mmmmmarabou mjölkchoklad är ett måste för mig! MMMM! Det klarar jag mig inte utan.

gunilla.by@hotmailcom

 
Ingen bild

Ylva

13 oktober 2011 15:56

Det enda som alltid hamnar i min godispåse är:_ CHOKLAD! :D

choklad@gmail.com

 
Ingen bild

annelie m

13 oktober 2011 16:05

Kan inte leva utan Twix=)

 
kristina

kristina

13 oktober 2011 17:49

I min godispåse finns det alltid lakrits och choklad.
jag är gärna med och tävlar.

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lena Eriksson

13 oktober 2011 20:13

CHOKLAD, kan inte vara utan. T ex romerska bågar med sin smak utav apelsin, de é gott de.

 
Malin Lundell

Malin Lundell

13 oktober 2011 20:20

Jag lägger alltid i choklad i min godispåse! :)

http://maulun.blogg.se

 
Ingen bild

SheTrollaN

13 oktober 2011 21:05

Det är ingen komplett godispåse utan Polly - så är det bara... :-)

 
Ingen bild

LM

13 oktober 2011 23:46

Har svårt att välja, men lakrits är riktigt gott, tyvärr så kan jag bara äta lite, annars blir jag dålig : (

 
Ingen bild

Pernilla W

14 oktober 2011 11:57

Ahlgrens salta bilar har blivit en NY favorit :)
och en Goodiebag med blandat innehåll vore ju inte heller helt fel nu i Höst när man känner att man behöver lite extra Tröst.
(nillwa@hotmail.com)

 
Ingen bild

Tim B

14 oktober 2011 14:10

Gilla på facebook nr 39. Speciell komposition perfekt för en lat
det mesta finns samlat i korgen till mig
en massa godis för skönheten förhöja
tror nog att detta ska mig att förnöja!

 
Ingen bild

Annette

14 oktober 2011 15:09

Har en helt nojja efter salta s och har alltid haft. Finns det inte såna i lösvikt i godisbutiken blir det de små lakritsflaskorna i lakrits.
Skulle aldrig klara mig utan lakrits. Försökte en nyttig period byta ut till lakritsrot.
Gick sådär. Ser rätt dummt ut att tugga på en träpinne när alla andra äter från påsen. Snacka om att gå tillbaka till början av 1900-talet då man blandade bark i brödet.

 
Ingen bild

Jenny

14 oktober 2011 17:45

I min godispåse hamnar alltid ferrari bilar och suranappar .

 
Ingen bild

Hannah Larsson

14 oktober 2011 19:47

Jag är med! I min godispåse hamnar det alltid Romerska Bågar, dem är sååå goda! :D

larssonhannah@live.se

 
Ingen bild

Susanne L G

14 oktober 2011 19:59

Salt Lakrits i mängder hamnar i min godispåse, tillsammans med några chokladprickar och sockerbitar!

gotland(at)speedmail.se

 
Ingen bild

Annika Nilsson

14 oktober 2011 20:22

ÅH, vill så gärna vinna!
Självklart gillar jag på FB (nr 40).

Fullständigt älskar röda Ferraribilar, så de hamnar alltid i godispåsen! De är röda som kärleken och Ferraribilar kör i racerfart - precis som jag!

aneritrea@hotmail.com

 
evamar

evamar

14 oktober 2011 20:34

Mmmm... Choklad... Såklart...

http://evamar.blogg.se

 
Ingen bild

Eleonor

14 oktober 2011 21:04

Geisha hamnar alltid i påsen! Annars annan choklad om den inte finns!

eleonor.hallbus@telia.com

 
Ingen bild

Micke

14 oktober 2011 21:05

Lakrits i mängder!!

arkeologen@telia.com

 
Ingen bild

Mats

14 oktober 2011 21:06

Älskar gröna grodor!!

hallbusfil@spray.se

 
Ingen bild

Birgit Mattsson

14 oktober 2011 21:07

Dumle choklkad!!!

 
Ingen bild

Johan

14 oktober 2011 21:33

skål

Jenny och Jon Sjöberg

14 oktober 2011 21:34

Aha! Du kunde inte hålla dig. Knew it! /Jenny

 
Ingen bild

Ida

14 oktober 2011 22:09

Sura körsbär , sura blå flaskor , "tänder"
Mjukt, sött % surt :)

i_flygare@live.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Fredag 19 april 11:30


Nu har något av barnen missat skola det här läsåret på grund av sjukfrånvaro. Efter kyrkgruppen i tisdags kräktes Loe. De hade då varit i badhuset och även om vi misstänkte att det berodde på att han fått i sig klorvatten så kunde vi ju inte vara säk...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Torsdag 18 april 16:00


Lin och Sia har tillverkat glitterflaskor, ett enkelt men väldigt fascinerande pyssel. I genomskinliga plastflaskor hällde vi olika sorters färgat glitter och diverse småsaker som stjärnor och annat roligt innan vi fyllde upp flaskorna med vatten. Ko...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 17 april 07:30

  Det här pysslet imponerade faktiskt lite på Lin när vi gjorde det, för det var något som hon inte sett innan. Och vid första kollen på utskriften ser allt huller om buller ut, men efter målning och vikning sker det magiska. För i en vinkel bli...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 16 april 15:30


... och så var det inte mer. Och det var inte bara vädret. Kråkfåglar har varit på det igen. Får väl köpa penséer eller nåt istället då...   ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 16 april 07:00


Nu har Lin börjat om simskolan igen och håller till i stora bassängen, och i helgen var vi i badhuset så hon skulle få träna lite mer. Hela familjen var med och simmade och badlekte, men vi satte även Ian, Isa och Loe på att simma några längder och I...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards