jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Jenny och Jon Sjöberg - 17 maj 2011 18:30

Nu drar vi i all enkelhet igång en liten tävling med jordgubbstema här på bloggen...

Dags att pimpa cykeln!

Ta chansen och vinn ett somrigt jordgubbssadelskydd här hos oss.

Lämna bara en kommentar till detta inlägg

och håll tummarna för att du blir en utav tre lyckliga vinnare.

En utav er tre kommer dessutom att vinna en sådan här häftig jordgubbssnoppare!

Vinnarna utses genom en hederlig lottning, det behövs alltså ingen motivering. Allt som krävs är att du kikar in här efter den 24 maj för att se om det är just du som har vunnit. Det är upp till vinnarna att själva ta kontakt med oss.

Sista dagen för att delta är tisdagen den 24 maj. Lycka till!


 Tävlingen är avslutad. Grattis Annika, Rebecca och Lotta!

Av Jenny och Jon Sjöberg - 17 maj 2011 18:15

Vi blev visst lite sugna på glass. Åt en massa glass. Nu är vi inte sugna på glass längre...

Av Jenny och Jon Sjöberg - 17 maj 2011 08:48

Jag har under en tid letat efter ett nattlinne, men inte hittat något snyggt och billigt - tills igår.

Det blev jag givetvis glad för, men den lyckan övergick snart i irritation. Jag hittade nattlinnet efter en tids webbsök under dagen, men la beställningen på kvällen. Och det dröjde inte länge innan det började krångla... Sidan hängde sig och att beställningen skulle ske genom Gratisbios affiliate-nät underlättade inte.

Och efter många om och men visade det sig att varan var slutsåld! Slutsåld

Men det var först efter att jag lagt den i varukorgen, kikat runt efter fler plagg för att minsta ordersumma var 200 kr och skrivit in adress med mera...

Hade det varit så svårt att ta bort en vara som är slutsåld?! De andra varorna som jag hittade skulle ju i alla fall komma in "i slutet av maj"... Jag tömde i besvikelse kundvagnen.

Idag kikade jag in på HALÉNS hemsida, ja, det är Haléns som irriterat mig, och jomenvisst, nu är nattlinnet borttaget. Typiskt.

 

Fina nattlinnet som inte blir mitt...

Bara 99 kr skulle det kostat.

 

Sådärja, nu har jag avreagerat mig lite och tar tacksamt emot tips på andra sidor med fina - och billiga - nattlinnen så att jag kan byta ut mitt trista hundraåriga bomullslinne från COOP Forum någon gång...

Det blev i alla fall något shoppat under kvällen: en växelriktare, en mojäng att ha för att kunna ladda datorn i bilen... Precis lika kul. Inte. /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards